CoPilot Compare rozebírá rozdíly v cenách a funkcích mezi roky Mitsubishi Eclipse Cross, takže můžete najít to nejlepší mezi hodnotou A spolehlivostí.
Mitsubishi Eclipse Cross je crossover SUV vytvořený tak, aby spojoval oblíbené vlastnosti SUV, jako je velký nákladový prostor, a také komponenty zaměřené na výkon, jako je přeplňovaný motor, do jednoho vynikajícího vozu. Kromě toho vzbudil velkou pozornost spotřebitelů díky uživatelsky přívětivým „infotainment“ zařízením a integrovaným systémům. Nejhorší roky, kterým se Mitsubishi Eclipse Cross vyhnout, však mohou způsobit, že nalezení správného vozidla bude trochu složité.
Pokud máte zájem o koupi nového nebo ojetého Mitsubishi Eclipse Cross, budete chtít vědět, které roky jsou nejlepší, abyste maximalizovali hodnotu za peníze. Pojďme si podrobně rozebrat všechny různé modelové roky Mitsubishi Eclipse Cross.
NEJSPOLEHLIVEJŠÍ ROK PRO MITSUBISHI ECLIPSE CROSS
Pro ty, kteří hledají dvouřadý rodinný nákladní vůz, který nemá odznak Honda nebo Toyota, představuje Eclipse Cross alternativu, zejména jako ojetý vůz. Jaké jsou ale nejspolehlivější roky Mitsubishi Eclipse Cross?
Mitsubishi Eclipse Cross Years to vyhnout
Kdykoli se na trhu objeví nové vozidlo, je pravděpodobnější, že jeho nejranější iterace budou mít „problémy se zuby“ nebo škytavku, které se dá předejít, které budou odstraněny, jakmile se výrobce naučí kritické lekce.
Proto byste se měli pokusit vyhnout dřívějším letům výroby Mitsubishi Eclipse Cross, konkrétně 2018 a někdy 2019 (ačkoli se v posledním roce stále uvádí, že vyrobila dobrá auta).
Novější vozidla Mitsubishi Eclipse Cross proto s větší pravděpodobností stojí za váš čas a peníze, ať už se snažíte koupit nové nebo ojeté. Pokud si zakoupíte jedno z těchto pozdějších vozidel, bude méně pravděpodobné, že se během prvních 50,000 XNUMX mil setkáte s velkými problémy s údržbou.
NEJEN PRO NAKUPOVÁNÍ AUT
Aplikace CoPilot není jen pro nákup auta – náš nový nástroj CoPilot for Owning vám pomůže sledovat svolávací akce a poskytne vám rady, které úkoly plánované údržby jsou nejdůležitější.
Jaký byl nejhorší rok pro Mitsubishi Eclipse Cross?
Zatímco pro Mitsubishi Eclipse Cross existuje několik dobrých let, nejhorším modelovým rokem je podle copilotsearch.com rok 2018. Částečně je to proto, že v tomto brzkém debutovém roce Mitsubishi stále pracovalo na zlomech pro toto konkrétní vozidlo.
V 2018 Mitsubishi Eclipse Crosses se vyskytlo několik běžných problémů, jako například:
- Časté aktualizace softwaru pro řídicí modul motoru
- Nízké topení vypíná teploty, když se vozidla pohybují nízkou rychlostí
- Problémy se zvukovým systémem
Pokud jste tedy investovali do Mitsubishi Eclipse Cross z roku 2018, dejte si pozor na tyto problémy. Možná je budete muset opravit dříve než později. Rok 2018 je nejdůležitějším rokem Mitsubishi Eclipse Cross, kterému je třeba se vyhnout.
Nejlepší Mitsubishi Eclipse Cross Years
Pokud si chcete koupit nové Mitsubishi Eclipse Cross nebo ojeté vozidlo, měli byste se ujistit, že si zakoupíte model z nejlepších let. Obecně platí, že pozdější roky Mitsubishi Eclipse Cross jsou lepší než dřívější roky. S ohledem na to budete chtít cílit na vozidla z:
Zejména rok 2022 je podle mnoha odborníků nejlepším modelovým rokem pro Eclipse Cross. Má velmi málo problémů, částečně proto, že Mitsubishi do této chvíle opravilo všechny problémy, které se vyskytly u dřívějších modelů.
Modely Mitsubishi Eclipse Cross 2019 a 2020 jsou navíc zvláště bezpečné, pokud si chcete koupit ojetý vůz. Je to proto, že tyto roky byly navrženy s extra bezpečností a zaznamenaly jen málo stížností majitelů. Je tedy pravděpodobnější, že vám budou nadále dobře sloužit, i když již mají najeto desítky tisíc kilometrů.
NEJLEPŠÍ POUŽITÉ SUV POD 10,000 XNUMX $
Podívali jsme se na cenu, spolehlivost, funkce a další, abychom vytvořili tento seznam nejlépe používaných SUV pod 10 XNUMX $ na současném trhu. Podívejte se – některá z nejlépe používaných SUV byla většinou přehlížena nebo zapomenuta.
Kolik mil vydrží Mitsubishi Eclipse Cross?
Jednou z klíčových součástí spolehlivosti každého vozidla je, kolik kilometrů vydrží, než se porouchá nebo začne vyžadovat častější údržbu. Podle enginepatrol.com by průměrný Mitsubishi Eclipse Cross měl vydržet přibližně 100,000 XNUMX mil, než narazí na velké problémy.
Z dlouhodobého hlediska možná budete muset své Mitsubishi Eclipse Cross vyměnit po ujetí 200,000 250,000 až XNUMX XNUMX mil. Je to proto, že v tomto okamžiku náklady na vaše opravy pravděpodobně převáží hodnotu vozidla, pokud je stále v provozu.
To je pravděpodobně důvod, proč ochranné záruky Mitsubishi dosahují až 100,000 100,000 mil. Například caranddriver.com uvádí, že záruka na hnací ústrojí Mitsubishi pro Eclipse Cross je až 10 XNUMX mil nebo XNUMX let.
Společné problémy s Mitsubishi Eclipse Cross
I když má Mitsubishi Eclipse Cross řadu prospěšných funkcí a skvělých designových prvků, existují i problémy, se kterými se můžete setkat v závislosti na roce nákupu.
Podle repairpal.com mezi nejčastější problémy, se kterými se řidiči setkávají při používání Mitsubishi Eclipse Crosses, patří, ale neomezeně:
- Drnivé zvuky ze spojky
- Potíže s řazením manuální převodovky
- Pulzy brzdového pedálu
- Rozbití vnější kliky dveří
- Airbagy se nenafukují tak, jak se očekává
- Zhasnutí motoru nebo pilování
- Kapalina uniká z kroku zavěšení
- Koroze na dvířkách palivové nádrže
- Vibrace spojky při rozjezdu z polohy zastavení
Takové problémy jsou běžnější u Mitsubishi Eclipse Cross, kterým je třeba se vyhnout. Samozřejmě, pokud si koupíte Mitsubishi Eclipse Cross z lepšího roku, je pravděpodobnější, že se těmto problémům úplně vyhnete a budete se s vaším vozidlem skvěle bavit.
NEJLEPŠÍ Ojeté LUXUSNÍ VOZY NA TRHU
Koupě ojetého nebo CPO luxusního vozu je jedním z nejchytřejších nákupů, které můžete udělat – můžete získat spoustu aut za málo peněz. Tři roky staré luxusní auto si můžete vyzvednout zhruba za polovinu toho, co byste zaplatili nové. Podívejte se na tento seznam nejlepších ojetých luxusních vozů na trhu a najděte ty nejlepší nabídky.
Jak spolehlivý je Mitsubishi Eclipse Cross?
Dlouhodobá spolehlivost Mitsubishi Eclipse Cross se může lišit v závislosti na roce, kdy si ho zakoupíte a na kterém jezdíte. Jako příklad motorbiscuit.com uvádí, že někteří spotřebitelé dávají Mitsubishi Equips Cross hodnocení 4.7 z 5. Jednalo se o Mitsubishi Eclipse Crosse z některých z nejlepších let pro toto vozidlo.
Ve skutečnosti mnoho majitelů Mitsubishi Eclipse Cross nesouhlasí s odborníky, pokud jde o celkovou spolehlivost, výkon a hodnotu za peníze. Mezi nejpůsobivější vlastnosti Eclipse Cross patří vysoce kvalitní záruky, úspora paliva a výkon.
Většina majitelů Mitsubishi Eclipse Cross totiž říká, že motor má ve srovnání s odborníky dostatek výkonu. Někteří majitelé také zjistili, že Eclipse Cross má lepší spotřebu paliva, než se uvádí, i když to pravděpodobně závisí na tom, kde přesně vozidlo řídíte.
Závěrečné myšlenky
Celkově vzato jsou pozdější vozidla Mitsubishi Eclipse Cross mnohem lepší. Na druhou stranu byste si měli všimnout let Mitsubishi Eclipse Cross, abyste se vyhnuli, abyste si hned na začátku nekoupili blázen.
Pokud si koupíte novější vozidlo, užijete si lepší kilometrový výkon, plynulé ovládání a výkonný crossover SUV, který zvládne mnoho různých úkolů. Mohlo by to být skvělá volba jako vozidlo pro dojíždění nebo jako vozidlo pro přepravu vaší rodiny na dovolenou.
Získejte přehledný seznam nejlepších ojetých vozů ve vašem okolí
Aplikace CoPilot pro nákup auta je nejjednodušší způsob, jak si koupit auto. Řekněte nám, co hledáte, a my prohledáme inventáře všech prodejců ve vaší oblasti, abychom vám vytvořili personalizovaný seznam nejlepších nabídek aut ve vaší oblasti.
Hledáte pouze novější modely? CoPilot Compare je vyhledávač pro téměř nová auta. Prohlížejte si pouze vozy pěti let nebo novější s nízkým počtem najetých kilometrů – CoPilot Compare je nejlepší způsob, jak najít vozy mimo leasing, předčasné výměny a CPO.
Nejlepší část? CoPilot je postaven pomocí stejné technologie, kterou obchodní zastoupení používají k nákupu a prodeji svých zásob, takže máme o každém vozidle více informací než konkurenti. CoPilot nespolupracuje s obchodními zastoupeními, takže neexistují žádné sponzorované příspěvky ani jiné stinné praktiky – jen nejvíce informací o nejlepších autech. Podívejte se na naši stránku O nás, abyste viděli, jak CoPilot funguje.
Pro 1990-1999 majitelé Mitsubishi Eclipse, Eagle Talon, Plymouth Laser a Galant VR-4. Chcete-li odstranit většinu reklam, přihlaste se.
Objednejte si svůj kalendář DSMtuners na rok 2024 zde.
- Diskuze
- 420A DSM Tech
- Turbo konverze 420A
![]()

Používáte zastaralý prohlížeč. Nemusí správně zobrazovat tyto nebo jiné webové stránky.
Měli byste upgradovat nebo použít alternativní prohlížeč.
- Spouštěč závitů DSMpilot
- Datum zahájení 3. února 2003
Tato stránka může získat provizi od obchodníka
přidružené odkazy, včetně eBay, Amazonu a dalších.
Tato stránka může získat provizi z odkazů přidružených obchodníků, včetně eBay, Amazonu a dalších.
Stav Není otevřeno pro další odpovědi.
DSMpilot
Člen ve zkušební době
5 0 29. ledna 2003 Centennial_CO
jaké jsou výhody a nevýhody vložení turba do neturba?
Kirby
Přispěvatel starší 20 let
561 2. 22. května 2002 Bowling Green, Virginie
Výhody: rychlost, výkon, nevýhody: ceny plynu za prémiové palivo, více věcí, kterým je třeba věnovat pozornost.
DSMpilot
Člen ve zkušební době
5 0 29. ledna 2003 Centennial_CO
měl jsem být jasnější v tom, na co se ptám. jaké jsou nevýhody/výhody turbodmychadla bez turbo ve srovnání s nákupem gst?
Kirby
Přispěvatel starší 20 let
561 2. 22. května 2002 Bowling Green, Virginie
qwall
Přispěvatel starší 20 let
491 0 27. října 2002 chicago, Illinois
z dlouhodobého hlediska vás bude stát turbodmychadlo mnohem víc, než kupovat tovární auto s turbodmychadlem. budete moci provozovat pouze tolik psi, pokud nepředěláte spodní konec (více peněz)
q
odšťavněný MiTsU93
Člen ve zkušební době
8 0 24. prosince 2002 Springfield, IL
dobře záleží na tom, v jakém roce gs-t, protože 2ng gen 4g63t není postaven úplně stejně a některá z těchto aut zažívají problém zvaný crankwalk (pokud se nemýlím, myslím, že asi 30%), takže pokud si pořídíte 2. generaci Jen bych řekl, vezměte si šanci na turbodmychadlo vašeho auta.
stříbrné zatmění
Přispěvatel starší 20 let
198 0 29. července 2002 Wichita_Kansas
z dlouhodobého hlediska vás bude stát turbodmychadlo mnohem víc, než kupovat tovární auto s turbodmychadlem. budete moci provozovat pouze tolik psi, pokud nepředěláte spodní konec (více peněz)
Nesouhlasím, kupte si turbo kit za asi 2500 $ a nějaké podpůrné mody za ~500 $ (ani jich moc NEPOTŘEBUJETE), pak nemusíte platit pojištění na turbo, to je hlavní důvod, proč jsem nedostal GS-T
mdre21
Přispěvatel starší 20 let
224 2. července 29 Ames_Iowa
kliková chůze je pouze asi 9%-10%. Oba motory jsou dobré a zdá se, že 420A reaguje na boost dobře, takže bych řekl, že pokud už máte turbo 420A, ale pokud si chcete koupit auto, koupil bych si 4g63.
GO420AGO
Přispěvatel starší 20 let
38 0 1. února 2003 Ft._Myers_FL
Původně odeslal mdre21
kliková chůze je pouze asi 9%-10%. Oba motory jsou dobré a zdá se, že 420A reaguje na boost dobře, takže bych řekl, že pokud už máte turbo 420A, ale pokud si chcete koupit auto, koupil bych si 4g63.
Kirby
Přispěvatel starší 20 let
561 2. 22. května 2002 Bowling Green, Virginie
Původně odeslal qwall
z dlouhodobého hlediska vás bude stát turbodmychadlo mnohem víc, než kupovat tovární auto s turbodmychadlem. budete moci provozovat pouze tolik psi, pokud nepředěláte spodní konec (více peněz)
q
Jsi plný keců. za stejné peníze, které by vás stál přechod na gst, byste mohli na své auto přišroubovat turbo kit a už být o něco rychlejší než standardní gst.
qwall
Přispěvatel starší 20 let
491 0 27. října 2002 chicago, Illinois
takže Kirby, když plácne tovární turbo na auto bez turbo, pak bude rychlejší než gsx. také s ohledem na náklady na n/t a díly a práci na výrobu turba a při srovnání s továrním automobilem s turbodmychadlem mi nemůžete říct, že by vás vyšlo levněji koupit n/t a turbo. pokud jde o pojištění, můj dsm i můj veterinář jsou pojištěny na jméno mého bratra, takže turbo nebo žádné turbo pro mě opravdu nedělá žádný rozdíl, pokud jde o peníze
q
98Turbbo420A
DSMtuners N/T Wiseman
Přispěvatel starší 20 let
369 0 6. prosince 2002
Přesně tak. Dobře, jdu.
Použijme mě jako příklad. Koupil jsem své auto v roce 1999 (je to 98 GS). Koupil jsem auto za 14000,-. V Kalifornii mysli na to! Každopádně zpět k tématu, v té době, ve stejném roce, byly GS-T v rozmezí 20000 19 dolarů, daleko mimo můj dosah, bylo mi XNUMX. Nyní pojďme matematiku:
Hvězdná fáze 2: 2700
Eagle pruty: 350
Je písty: 350
RC 550 ccm: 300
Středová síla spojky: 300
Apex’i SAFC: 300 nebo chcete-li být samostatný (šílený) Accel DFI 1200
Zapalovací zesilovač: 400
Thermal CatBack 500
Celkový součet: 19200
Jasně, že jsou tu malé zvláštnosti, jako jsou ložiska, kroužky a co ne, jen uvádím hlavní položky. Nemluvě o tom, že většinu práce jsem dělal sám, takže mi to ušetřilo spoustu práce. Někteří takové štěstí nemají. Nicméně zpět k tématu!
Stále méně než STOCK GS-T. V tuto chvíli bych běžel kolem 15-18 psi na T3/T4, což je podle mého profesionálního názoru dobré pro přibližně 325 HP kola. To taky není nic, nad čím by se dalo kýchnout. Teď musím dodat, že toto je MOJE cesta, což neznamená, že ostatní mají díly použité a levnější než já. Snažím se říct, že věci nejsou vždy takové, jak se zdají. Záleží na tom, kdy si kdo auto koupil. Svou turbo sadu mám nasazenou už 3+ roky a v té době pro mě bylo levnější koupit GS a turbo. Proto jsem dostal své auto. Doufám, že to trochu pomůže!
qwall
Přispěvatel starší 20 let
491 0 27. října 2002 chicago, Illinois
to je dobrá informace 98turbo. dělal jsi tu práci sám, takže jsi tam ušetřil spoustu peněz, ceny tady nejsou tak velké mezi turbo a n/t, maximálně 3k za stejný rok, relativně podobné míle a 1g jsou cenově ještě blíž než 2g
q
jimmy169
Přispěvatel starší 20 let
229 0 13. listopadu 2002 Newington, Connecticut
obrovskou výhodou není CRANKWALK. Není to 10 %, je to spíš přes 60 %. Vážně, hledejte v internaci, ptejte se kolem, kliková chůze je téměř běžná, zvláště teď, když auta překračují 70 tisíc. Někdo to dostane brzy, někdo pozdě, ale je to OBROVSKÝ problém a lidé vyměnili své motory a dostali to znovu.
98 RedGs
Přispěvatel starší 20 let
6,242 7. září 14, 2002 Bogalusa, Louisiana
Není to 10 %, je to spíš přes 60 %.
Vezměte v úvahu, kolik lidí si koupilo 4G63 (gst/gsx) a pak toto číslo získejte. Jakmile získáte toto číslo, vydělte ho počtem případů, o kterých víte, že máte nebo jste ho měli. Pak přidejte asi 10 30 až XNUMX tisíc lidí a vydělte toto číslo celkovým počtem lidí, kteří si tato auta koupili.
Není to 60%, 50%, 40%. Vsadím se spíše pod 30 %!
96esi
Přispěvatel starší 20 let
39 0 28. dubna 2002 milwaukee
Původně odeslal qwall
takže Kirby, když plácne tovární turbo na auto bez turbo, pak bude rychlejší než gsx správně
špatně. nemůžete jen tak plácnout tovární turbo na auto bez turbo. Je to zakázková práce, i když na to mají sady, 420a nebyla původně navržena pro boost. Jde o úplně jiné motory, kde je téměř nula (pravděpodobně nula) dílů zaměnitelných. Nenasazujete tedy pouze tovární turbo (tj. turbo dodávané s 4g63t) na bezturbo.
Tato diskuse by mohla pokračovat věky. Jsem ale pro stranu 420a turbo
mdre21
Přispěvatel starší 20 let
224 2. července 29 Ames_Iowa
poslední oficiální čísla, která jsem viděl na crank walk, byla něco takového:
i bez skutečného počtu prodaných vozidel, pokud nastavíte všech pět let stejně jako počet prodaných vozů, což je v průměru 10.6 %, teď si nepamatuji, jestli to byla přesná čísla, ale bylo to docela blízko.
kamakazy59
Přispěvatel starší 20 let
126 0 3. října 2002 Lowell_MA
Nezapomeňte, že 420A jako motor je navržený lépe, myslím, že 4g63 je o 10 starší než 420A. a design spodní skříně základové desky (bez hlavních krytů, celý motor je rozdělen na dvě části podél středové osy klikového hřídele), zjednodušení konstrukce (asi o 20 % méně dílů než u 4G6), konstrukce všech O-kroužků a pryžového těsnění, nůž- protizávaží klik na hraně a olejem/vodou chlazená hlava válců.
Počáteční DSM
Přispěvatel starší 20 let
903 1 30. ledna 2003 97 Eclipse gsx, New_York
Původně odeslal mdre21
poslední oficiální čísla, která jsem viděl na crank walk, byla něco takového:
i bez skutečného počtu prodaných vozidel, pokud nastavíte všech pět let stejně jako počet prodaných vozů, což je v průměru 10.6 %, teď si nepamatuji, jestli to byla přesná čísla, ale bylo to docela blízko.
Páni! Takže nekupujte 97′ turbo! Zajímalo by mě, proč ten rok model tak nasral.
mdre21
Přispěvatel starší 20 let
224 2. července 29 Ames_Iowa
Neřekl bych, že 420A byl navržen „lépe“ s tím, s čím museli inženýři pracovat před 10 lety, řekl bych, že 4g63 je zatraceně dobrý motor. Není mnoho motorů, které by vydržely tak dlouho jako on. Máte pravdu, i když 420A je zjednodušený a samozřejmě je to novější motor, ale oba jsou docela schopné motory.
CleanGS97
Přispěvatel starší 20 let
158 0 5. prosince 2002 Lawrence_Kansas
Původně odeslal silvereclipse
Nesouhlasím, kupte si turbo kit za asi 2500 $ a nějaké podpůrné mody za ~500 $ (ani jich moc NEPOTŘEBUJETE), pak nemusíte platit pojištění na turbo, to je hlavní důvod, proč jsem nedostal GS-T
To nemusí být pravda. pokud své auto upravíte tímto způsobem a zničíte ho, pojišťovna se může rozhodnout nedodržet vaši smlouvu, protože vaše auto není to, za co jim platíte pojištění. Jen myšlenka.
a co se týče klikové chůze, bylo to přísloví, které se mi líbí, že jde kolem DSMtalk.
„Crankwalk je V-tec světa DSM, každý říká, že to má“
Počáteční DSM
Přispěvatel starší 20 let
903 1 30. ledna 2003 97 Eclipse gsx, New_York
O motoru 420a se říká, že je to silný robustní motor. Nachází se v mnoha autech kromě zatmění, tak proč ne? Řekl bych, že buďte v bezpečí a upgradujte vnitřky, abyste posílili motor. Další poznámka, trpí motory evo stejnými problémy s klikáním jako motory 2g 4g63? Zveřejnil jsem 2 obrázky těchto motorů, ačkoli červené auto na výstavě uvádělo, že jde o motor evo VII na nárazníku. Ale vačková kola jsou na opačné straně.
Přílohy
2g evo vii eclipse engine @hin.jpg
44 KB · Zobrazení: 6,322
Počáteční DSM
Přispěvatel starší 20 let
903 1 30. ledna 2003 97 Eclipse gsx, New_York
Tady je další obrázek. Chlapík, kterého znám, který pracuje v Mitsubishi, říká, že ano, trpí klikáním. ale také se mýlil v některých dalších otázkách dsm, které jsem mu položil. Turbotrix říká, že ne, netrpí klikáním.
Použitý motor evo VII jede 5k od toho, co jsem viděl.
Přílohy
lanevo vii 4g63t.jpg
50.1 KB · Zobrazení: 5,481
mdre21
Přispěvatel starší 20 let
224 2. července 29 Ames_Iowa
jen rychlá poznámka, každý motor může trpět klikáním, některé jsou prostě náchylnější než jiné, jsem si docela jistý, že bratrův motor 4g64 v jeho galantu to udělal, z toho, co říkal mně a miatas kliku mnohem víc než dsms, a 420A mohou také klikat. 420A mají tendenci místo toho protáčet ložiska tyčí a to je stejně, ne-li víc, na hovno.
Kirby
Přispěvatel starší 20 let
561 2. 22. května 2002 Bowling Green, Virginie
Původně odeslal mdre21
jen rychlá poznámka, každý motor může trpět klikáním, některé jsou prostě náchylnější než jiné, jsem si docela jistý, že bratrův motor 4g64 v jeho galantu to udělal, z toho, co říkal mně a miatas kliku mnohem víc než dsms, a 420A mohou také klikat. 420A mají tendenci místo toho protáčet ložiska tyčí a to je stejně, ne-li víc, na hovno.
Jo, otočte ložisko tyče a pak nechte kliku chodit a řekněte mi, která z nich je horší. Navíc je obvykle jedna věc, která způsobuje roztočená ložiska v 420a. ropa, velmi snadné se vyhnout.
„Takže Kirby, když dá tovární turbo na auto bez turbodmychadla, bude rychlejší než gsx. také s ohledem na náklady na n/t a díly a práci na výrobu turba a při srovnání s továrním automobilem s přeplňovaným turbodmychadlem mi nemůžete říct, že by bylo levnější koupit n/t a turbo. Pokud jde o pojištění, můj dsm i můj veterinář jsou pojištěny na jméno mého bratra, takže turbo nebo žádné turbo pro mě z hlediska peněz opravdu nedělá žádný rozdíl »
řeknu to takhle. Moje auto, 6,000 1,800 $ moje turbo kit, 7,800 47,000 $ = 7,800 2.2 $ a rychlejší než akcie GST. Ukažte mi GST v dobrém stavu a pouze 4 2 mil za 8 4,000 $. Nyní zvažte také to, že když přidám 4litrový zdvihač, spojku Clutch masters 11,500. stupně, MSD DIS-4 a můj palivový systém s 2,500 vstřikovači za příplatek 14,000 12 $ (přes odhad zde na XNUMX táce), což vám dá XNUMX XNUMX $. A auto, které porazí S#IT z gst nebo gsx, skladové formy nebo pěkně upravené. Pak přidejte nápravy stupně XNUMX a kvalitní LSD za XNUMX XNUMX USD a máte XNUMX XNUMX USD (cena nejpoužívanějších vozů GST/GSX) za plnohodnotné drag car připravené pojmout veškerou podporu, kterou na něj můžete dát, a jezdit lépe než XNUMX. Nějaké další otázky.














