ahoj všichni,
Návod říká, že «Nízký» by měl být používán pouze v následujících podmínkách «Tento rozsah by měl být používán při velmi strmém klesání
stupně». Z jiných recenzí Hybrid však vidím, že někteří řidiči dávají přednost L před D kvůli vyšším regeneračním brzdám.
Otázkou je, zda je bezpečné jezdit neustále v režimu «L»? co když se ICE spustí v režimu jízdy «Nízký»? Je to bezpečné pro elektrické i ICE?
73 příspěvků · Připojeno 2016
Velký problém vidím v tom, že zatímco režim L má vyšší regenerační lámání, osoba za vámi to možná neví. Když uvolníte plyn, nemyslím si, že se rozsvítí kontrolka přestávky, takže je to pravděpodobně bezpečnostní problém, protože vozidlo docela zpomalí, když uvolníte plyn.
Edit: Jízda v režimu L je stejná jako v D, ale při uvolnění plynu mírně přibrzdíte. Pokud brzdová světla nepřijdou s písmenem L pro zpomalení, hrozí vám, že dostanete zadní konec, pokud si vy a ostatní kolem vás nedáte pozor.
popac Začátek diskuze
52 příspěvků · Připojeno 2017
To je skutečně velmi zajímavý bod. Díky za upozornění.
Také souhlasím, jakmile si na to zvyknete, bude to mnohem méně náhlé.
Obavy, které zde mám, se týkají hlavně převodovky/motoru; u plně ledového motoru L znamená, že běžíte motor při vyšších otáčkách snížením převodového poměru. To znamená, že není moudré pouštět se do vysokých otáček, protože to má za následek ještě vyšší otáčky bez užitku, tedy mnohem větší zátěž pro motor/převodovku, ale s vyšším točivým momentem.
Otázkou je, zda je režim L v tomto autě stejný koncept jako motor ICE, NEBO to znamená POUZE agresivní rekuperační brzdy bez vlivu na převodový poměr nebo otáčky ICE?
Zobrazit další odpovědi
71 příspěvků · Připojeno 2017
Už cca týden jezdím výhradně v L a zvykám si. Nejprve se musíte skutečně pokusit modulovat plynový pedál, abyste zajistili, že nebudete mít trhavé zastavení a rozjezdy. Ale během jednoho dne jede dodávka mnohem hladší.
Souhlasím s xemou v tom, že pokud vás někdo sleduje příliš blízko a vy pustíte plyn, může být trochu překvapen. Ale v provozu stop and go to ve skutečnosti nepředstavuje tak velký problém, protože se všichni jen plazíme a regenerační brzdění je zanedbatelné. Pokud však jedete po dálnici a uvolníte plyn, můžete svou rychlost dost drasticky snížit a bez pomoci brzdových světel ostatní řidiči nemusí reagovat vlídně.
Nemohu mluvit o tom, jak to ovlivní můj kilometrový výkon, protože mám směs D a L na tuto nádrž, i když posledních několik dní vidím asi 57 km (35.6 mil) elektrický dojezd v různých variantách. rychlosti jízdy po dálnici (od zastavení a rozjezdu na 105 km/h).
2017 Chrysler Pacifica Hybrid Platinum
* trojité střešní okno
*Billet Metallic
102 příspěvků · Připojeno 2017
Jak se cítí ACC v L? Rád používám ACC na svém Outbacku v provozu a na dálnici. Viděl jsem používat L pokaždé, když se používá ACC.
Odesláno z mého VS995 pomocí Tapatalk
71 příspěvků · Připojeno 2017
Je to vlastně docela hladké. Myslím, že by se to mohlo zrychlit rychleji než obvykle, ale tato funkce se mi opravdu líbí!
2017 Chrysler Pacifica Hybrid Platinum
* trojité střešní okno
*Billet Metallic
Zobrazit další odpovědi
71 příspěvků · Připojeno 2017
O tomto problému jsme trochu diskutovali v následujícím vláknu:
2017 Chrysler Pacifica Hybrid Platinum
* trojité střešní okno
*Billet Metallic
38 příspěvků · Připojeno 2017
Včera jsem ujel 36 mil v režimu «L», vycházel ze své zkušenosti s mým Priusem a Leafem, že to jednoduše zvýšilo regeneraci. Asi 20 mil z této cesty byla dálnice při rychlostech do 75. Mohu potvrdit, že dodávka se ovládala opravdu dobře, nicméně řízení rychlosti bylo obtížnější, protože při uvolnění plynu již nedocházelo k „dojezdu“.
Také jsem vypustil stejnou trasu v režimu ACC (ale v D, ne L) a byl jsem tak nadšený, že zvládá brzdová světla, změnu jízdního pruhu a vyřazení z cesty hladce, než bych dokázal zvládnout stejné situace. Dnes na cestě domů vyzkouším ACC v L.
102 příspěvků · Připojeno 2017
ACC je adaptivní tempomat
Odesláno z mého VS995 pomocí Tapatalk
159 příspěvků · Připojeno 2017
Oh, to dává větší smysl
Odesláno z mého iPhone pomocí aplikace Tapatalk
38 příspěvků · Připojeno 2017
Jo, ACC je hloupý přetížený termín na Pacifice.
159 příspěvků · Připojeno 2017
2012 Mitsubishi i-MiEV SE („The Meepster“)
2017 Chrysler Pacifica Hybrid Platinum (“Vanna White”) *** Mrtvý u prodejce od 19. února 2019***

3669 příspěvků · Připojeno 2016
Poslal jsem e-mail značce pro více informací o otázkách týkajících se jízdy v «L» v tomto vláknu. Určitě sem zveřejním všechny aktualizace, které obdržím!
Andrea
Specialista sociální péče Chrysler
Chcete-li zahájit konverzaci, klikněte na naše uživatelské jméno, poté vyberte tlačítko „zahájit konverzaci“ a zašlete nám svou značku, modelový rok a počet najetých kilometrů, abychom je mohli zkontrolovat. Zaměstnanci M-P 7:30-5:30 EST týmem Stellantis Social Engagement Team.
137 příspěvků · Připojeno 2017
Těšíme se na objasnění. Myslím, že jízda v L bude skvělá pro ty z nás, kteří hypermilují. Už mám předpokládaný dojezd 36 mil na plné nabití, takže by bylo skvělé to ověřit.
Zobrazit další odpovědi
90 příspěvků · Připojeno 2016
Přepínám z D do L, když před sebou vidím červené světlo. Trvá 2 až 3krát, abyste získali pocit, abyste nezpomalili příliš rychle a najednou museli šlápnout na plyn, čímž proces překazíte. Trochu legrace. dělá to skoro jako hra, jak to správně načasovat, nebo mě vrátí k řízení řazení pákou. Nemám ponětí, jestli to zlepší můj rozsah.
popac Začátek diskuze
52 příspěvků · Připojeno 2017
Dnes jsem provedl rychlý experiment přepínáním mezi L a D, zatímco jsem měl lehkou nohu na plynovém pedálu, kde nedochází k lámání; přepínání mezi těmito dvěma je rozdíl. Stručně řečeno, zdá se, že při přechodu na L dochází k podřazení polovičního převodového stupně, podobně jako při zvýšení otáček ICE a rozhodně to tak je. Všimněte si, že když mám nohu na plynu, nedojde k žádnému lámání.
568 příspěvků · Připojeno 2017
Podle mých omezených zkušeností se zdá, že přepínání z D na L, když je noha na plynu, zvyšuje «otáčky». Když to udělám, všiml jsem si, že se na stránce Hybrid zvyšuje napájení.
Většinou jsem používal L na řazení dolů, ale mám obavy, abych něco nerozbil.
Na objednávku: 2022 Pacifica Hybrid Touring L
2018 Pacifica Hybrid Limited, 2017 Pacifica Hybrid Platinum
Dříve 2014 Sienna SE, 2010 Sienna SE, 2004 Sienna LE
popac Začátek diskuze
52 příspěvků · Připojeno 2017
to samé i pro mě
159 příspěvků · Připojeno 2017
Když jsem poprvé začal testovat jízdu v D vs. L, vyzkoušel jsem také přepínání z D do L a zase zpět a zároveň jsem aktivně postupoval vpřed. Sotva jsem rozpoznal nepatrný rozdíl v «pocitu» disku. Tento rozdíl byl mírně patrný při prvním nebo dvou přepínání mezi těmito dvěma režimy. Po několika dalších přepnutích mezi dvěma režimy jízdy jsem však již nemohl detekovat počáteční změnu v «pocitu» stylu jízdy. Jediné, co jsem zaznamenal, bylo výrazné zvýšení síly regenu a rychlejší zpomalení při zvedání nohy z plynu.
Vzhledem k tomu, že PacHy má elektrický pohon a převodovku CVT, je možné, že režim L opravdu nedělá nic, pokud jde o „přeřazení na nižší rychlostní stupeň“ a zvýšení otáček. To, co můžeme cítit, je jednoduše software PacHy upravující regenerační profil pohonného systému. To by mohlo mít mírnou fyzickou odezvu, zejména když se začne regenerovat na základě polohy pedálu plynu.
Po tom všem bych pravděpodobně řekl, že pro nás bude nejlepší počkat, až uslyšíme oficiální zprávu od Chrysleru o skutečném fungování/mechanismech v režimu L na PacHy.
2012 Mitsubishi i-MiEV SE („The Meepster“)
2017 Chrysler Pacifica Hybrid Platinum (“Vanna White”) *** Mrtvý u prodejce od 19. února 2019***

46 příspěvků · Připojeno 2017
Když jsem zavolal do své pojišťovny, abych si zaregistroval svůj PacHy, zapsal jsem se také do jejich programu používání jejich aplikace ke sledování jízdy, abych zjistil, kolik mám nárok na slevu příští rok.
No, při každé jízdě na L dostávám masivní zásah do svého jízdního výkonu, protože silnější regenerace aplikovaná, jakmile zvednu nohu z pedálu akcelerace.
Pošlete jim zpětnou vazbu a počkejte, co řeknou.
Také když auto jede na L a já přepnu na D, cítím nárůst zrychlení. Vypadá to, že L způsobí, že se dodávka pohybuje pomaleji v porovnání s vaším úsilím na pedál. Mohlo by to zabíjet spotřebu battů víc než nabíjení regenem. Nějaké nápady?

2017 Pacifica Hybrid Platinum se střešním oknem.
Sametově červená s černými sedadly.
159 příspěvků · Připojeno 2017
Také když auto jede na L a já přepnu na D, cítím nárůst zrychlení. Vypadá to, že L způsobí, že se dodávka pohybuje pomaleji v porovnání s vaším úsilím na pedál. Mohlo by to zabíjet spotřebu battů víc než nabíjení regenem. Nějaké nápady?
Zajímalo by mě, zda je dalším rozdílem ve dvou jízdních režimech profil zrychlení? Na mém Mitsubishi i-MiEV je nejen rozdíl v síle regenerace mezi různými jízdními režimy, ale také rozdílná nastavení pro akceleraci. Pokud jedu v režimu D, je to pravidelné zrychlení a pravidelná regenerace (sotva žádná). Pokud jedu v režimu Eco, je to 50% zrychlení (to znamená, že musíte stisknout plynový pedál dvakrát tolik, abyste dosáhli stejné rychlosti zrychlení jako v režimu D; dobré pro olověné nohy) a o něco silnější regenerace než režim D. Pokud jedu v režimu B, mám stejný profil zrychlení jako režim D, ale velmi silný regen.
Možná má režim L na PacHy silnější regeneraci *a* méně agresivní profil zrychlení? Museli bychom požádat Chrysler o potvrzení.
2012 Mitsubishi i-MiEV SE („The Meepster“)
2017 Chrysler Pacifica Hybrid Platinum (“Vanna White”) *** Mrtvý u prodejce od 19. února 2019***

568 příspěvků · Připojeno 2017
Když přeřadíte z D do L, zatímco máte nohu na pedálu při konstantním tlaku, podívejte se na stránku Hybrid Power na UConnect a zjistěte, zda se příkon baterie zvyšuje.
To jsem si všiml.
Na objednávku: 2022 Pacifica Hybrid Touring L
2018 Pacifica Hybrid Limited, 2017 Pacifica Hybrid Platinum
Dříve 2014 Sienna SE, 2010 Sienna SE, 2004 Sienna LE
3669 příspěvků · Připojeno 2016
Právě jsem od značky obdržel více informací o otázkách v tomto vláknu. Potvrdili, že vozidlo lze nepřetržitě provozovat v „L“, avšak při zvednutí pedálu plynu zažijete prudší zpomalení, než jako v případě D, o kterém se již někteří z vás zmínili. Pokud máte nějaké další konkrétní dotazy, dejte nám vědět!
Andrea
Specialista sociální péče Chrysler
Chcete-li zahájit konverzaci, klikněte na naše uživatelské jméno, poté vyberte tlačítko „zahájit konverzaci“ a zašlete nám svou značku, modelový rok a počet najetých kilometrů, abychom je mohli zkontrolovat. Zaměstnanci M-P 7:30-5:30 EST týmem Stellantis Social Engagement Team.
38 příspěvků · Připojeno 2017
Může značka přesněji potvrdit, jaké změny v rámci PIM nastanou, když přejdeme z D do L a zpět? Jde například o změnu pouze v agresivnějším použití regeneračního algoritmu, nebo skutečně využívá ke zpomalení vozidla ekvivalenty nižšího převodového poměru nebo «brždění motorem»? Mým primárním zájmem je snížit množství energie (benzínu nebo kW baterie) promarněné jako teplo. Jakékoli kompresní brzdění motorem nebo snížení převodového stupně nepomáhá mému cíli. Takže z pohledu hypermilingu věřím, že bychom rádi věděli, co přesně se změní uvnitř pohonného systému, když otočíme tímto voličem. Vzhledem k tomu, že ciferník má pocit, že má stejný účinek při jízdě v čistém režimu «EV» a při jízdě v hybridním režimu, mám pocit, že odpověď bude pouze zvyšovat agresivitu regenerace, ale potvrzení bude dobré. Dnes si pro svůj Pacifica pořídím čtečku Bluetooth ODBII (už ji mám v Priusu), takže ji tento víkend použiji s Torque k porovnání otáček motoru v D a L při použití tempomatu na rovné silnici , která by měla definitivně odpovědět na to, jaké chování se změní. Děkuji Andreo, že nám tím vším poskytla záchranné lano do temného lesa FCA!
Zobrazit další odpovědi
568 příspěvků · Připojeno 2017
Takže „technicky“ je rozdíl v „otáčkách“ od D do L. Odesílal jsem nesprávně, protože watty klesají z D do L, nikoli nahoru.
Dává to smysl, více regenerace, takže pro větší výkon musíte sešlápnout pedál silněji.
Na objednávku: 2022 Pacifica Hybrid Touring L
2018 Pacifica Hybrid Limited, 2017 Pacifica Hybrid Platinum
Dříve 2014 Sienna SE, 2010 Sienna SE, 2004 Sienna LE
379 příspěvků · Připojeno 2017
Nemyslím si, že existuje rozdíl v otáčkách mezi D a L pro jakoukoli danou rychlost, jak byste našli v typickém automatickém přepínání z D na 3/2/L nebo cokoli jiného. Alespoň jsem nezaznamenal rozdíly ve výkonu kwh pro danou rychlost.
NICMÉNĚ
Souhlasím s tebou, že to zřejmě souvisí s tlakem na pedál. Musím stisknout silněji v L, abych dosáhl stejné rychlosti v D. Výkon kwh se zdá stejný bez ohledu na L nebo D, i když pro jakoukoli rychlost. Sundání nohy z pedálu má za následek mnohem agresivnější regenerační brzdění v L vs.
Je to v souladu se všemi ostatními?
* Dokončete NASTAVENÍ ÚČTU > umístění a podpis s modelem, abychom vám my ostatní pomohli!
17 Pacifica Hybrid Platinum CDN Granite Grey, Chargepoint EVSE & 240V OEM, Full WeatherTech střešní deflektor + rohože, přední MOPAR blatníky, A/S Pirelli Scorpion Verde II, Winter RWC 17″ + MOPAR TPMS + Michelin Xi2
PRODÁNO — 08 Honda Odyssey Touring White bez PAX
159 příspěvků · Připojeno 2017
Dobře. Takže tady je to, co jsem našel během víkendového testování. Mezi D a L je rozdíl ve spotřebovaném výkonu při zachování stejného tlaku na akcelerátor.
Tento víkend jsem několikrát jel dlouhou rovnou rovinu v režimu L (bez použití tempomatu). Ke sledování spotřeby energie jsem použil hybridní obrazovku «Power Flow» na obrazovce Nav. Byl jsem schopen udržet rychlost trvale na 45 mph. V režimu L vyžadovalo udržení rychlosti 45 mil/h 10 kW výkonu. Udržel jsem nohu ve stejné poloze a zařadil jsem rychlostní stupeň do režimu D. Tok výkonu okamžitě vyskočil z 10 kW na 30 kW a můj PacHy začal zrychlovat. Než jsem ustoupil z pedálu, zrychlil se až na téměř 60 mph. Nechtěl jsem dostat pokutu za překročení rychlosti. Nebyl jsem tedy schopen vidět nejvyšší rychlost, na kterou by mě režim D zrychlil. Tento stejný experiment jsem však mohl udělat několikrát během víkendu.
Mezi D a L je určitě rozdíl s ohledem na profil zrychlení. Režim D zrychluje rychleji, zatímco režim L omezuje akcelerační rampu a umožňuje vám více hrát s go pedálem. To je dobrá věc pro olovnatější z nás!
2012 Mitsubishi i-MiEV SE („The Meepster“)
2017 Chrysler Pacifica Hybrid Platinum (“Vanna White”) *** Mrtvý u prodejce od 19. února 2019***

27 příspěvků · Připojeno 2017
Nejsem inženýr, takže to berte v úvahu. Dnes jsem udělal něco hloupého, provedl jsem změnu převodového stupně, aniž bych se podíval na fóra nebo do manuálu, z D na L při jízdě v ustáleném stavu rychlostí asi 30 mph. Dodávka nepřešla do ‚sebedestrukčního režimu‘, jak jsem se obával. Došlo k znatelnému zpomalení auta, které odpovídá tomu, co jste viděli, ale žádná SLYŠELNÁ změna v hnacím ústrojí, což mě vede k přesvědčení, že se absolutně nic nemění, pouze způsob, jakým počítač mapuje výstup plynu z motoru. pedálu, k měniči napájení, který řídí tok proudu do hnacích motorů.
Velmi uhlazené a miluji to celé, i když pochybuji, že se s tím moje žena bude někdy cítit dobře.
Jiný plakát uvedl, že byste si měli dávat pozor na auta za vámi, která nevěnují pozornost vašemu regeneračnímu brzdění, a to je něco, co si myslím, že by Chrysler měl být schopen snadno opravit. V režimu L by auto mělo ukazovat rozsvícená brzdová světla, když rekuperační brzdění dosáhne určité prahové hodnoty, podobně jako v normálním autě. Většinu své rané dospělosti jsem strávil řízením aut s manuální převodovkou a tento scénář se neliší od podřazování, které jsem dělal pořád. Při podřazování by nebyla žádná brzdová světla, takže jste museli zkontrolovat zpětné zrcátko, když to uděláte.
159 příspěvků · Připojeno 2017
Jiný plakát uvedl, že byste si měli dávat pozor na auta za vámi, která nevěnují pozornost vašemu regeneračnímu brzdění, a to je něco, co si myslím, že by Chrysler měl být schopen snadno opravit. V režimu L by auto mělo ukazovat rozsvícená brzdová světla, když rekuperační brzdění dosáhne určité prahové hodnoty, podobně jako v normálním autě. Většinu své rané dospělosti jsem strávil řízením aut s manuální převodovkou a tento scénář se neliší od podřazování, které jsem dělal pořád. Při podřazování by nebyla žádná brzdová světla, takže jste museli zkontrolovat zpětné zrcátko, když to uděláte.
Velmi pravdivé! Při provádění jakýchkoli technik hypermilingu se vždy ujistím, že jsem si vědom provozu kolem a za mnou.
2012 Mitsubishi i-MiEV SE („The Meepster“)
2017 Chrysler Pacifica Hybrid Platinum (“Vanna White”) *** Mrtvý u prodejce od 19. února 2019***

38 příspěvků · Připojeno 2017
Člověče, tak to musím být odvážný. Vzhledem k tomu, že převodovka CVT mého Priusu 2006, jsem ji vždy zařadil přímo do zpátečky z jízdy nebo naopak. Nedovolí vám to, pokud jste nad energií, kterou MG2 zvládne (asi 8 km/h), a pravděpodobně mám nějaké technické chyby, ale vím, že to funguje bezchybně a udělal jsem to od té doby, co ho vlastním. bez škodlivých účinků.
Když jsem dostal svůj Pacifica Hybrid, ani jsem o tom „pracovním postupu“ nepřemýšlel, věděl jsem, že je to PHEV a že benzínový motor je připojen k planetové převodovce, takže od dne #1 jsem dělal to samé jako jsem to vždy dělal v Priusu. „P“ používám pouze ke skutečnému parkování, v závislosti na jízdních podmínkách proklouzávám mezi D, N a L a při vycouvání z příjezdové cesty se pohybuji mezi R a D (nebo při vícebodovém parkování) bez nejprve zastavit. Vlastně jsem si ani nemyslel, že – to – by na Pacifice nic nebylo.
Vzhledem k tomu, že prvních zhruba 28 mil jsou všechny EV, tyto míle – opravdu – by nemělo být jedno, jak měníte režimy, protože jde o změny softwaru a přenosu výkonu. Můžu to zkusit při rychlosti, ale představoval bych si, že by Pacifica měla zablokovat „R“, když jedete rychlostí, kdy elektromotor nemůže vrátit energii zpět (asi 30 kWh, nevím, jakou rychlostí by reprezentovat, ale vzhledem k přísným g-sílám, pravděpodobně stejné jako Prius nebo nižší).
Stručně řečeno, ano, můžete bezpečně přejít z R do D a zpět bez zastavení, tady to není váš táta Grand Voyager LE.

Stále si nejste jisti s Chrysler Pacifica Plug-in Hybrid? Získejte odpovědi na některé z nejčastějších otázek o prvním a jediném minivanu Plug-in Hybrid v Americe.
NABÍJENÍ
Jak nabíjíte Chrysler Pacifica Plug-in Hybrid?
Jak dlouho trvá nabití baterie?
Kde si můžete koupit nabíječku pro Chrysler Pacifica Plug-in Hybrid?
Jak naplánuji domácí instalaci nabíječky 2. úrovně přes Qmerit?
Jakými nástroji je Chrysler Pacifica Plug-in Hybrid vybaven pro nabíjení na cestách?
Lze Chrysler Pacifica Plug-in Hybrid nabíjet na veřejné nabíjecí stanici? Jak dlouho trvá nabíjení?
Jak najdete nabíjecí stanice v Chrysler Pacifica Plug-in Hybrid?
Jak nastavíte plán nabíjení pro Chrysler Pacifica Plug-in Hybrid?
Kde je v Chrysler Pacifica Plug-in Hybrid umístěn přenosný nabíjecí kabel?
Může se nabíjecí kabel namočit?
Jak nabíjíte Chrysler Pacifica Plug-in Hybrid?
Nabíjení Chrysler Pacifica Plug-in Hybrid je velmi jednoduché. Jednoduše zapojte kabel nabíječky do zásuvky ve vozidle. Dodává se se sadou nabíjecího kabelu Level 1 120 V AC, která vyžaduje běžnou 120 V AC uzemněnou zásuvku na stěně spolu se sadou přenosného nabíjecího kabelu.
Sadu nabíjecího kabelu naleznete po otevření úložného prostoru v nákladovém prostoru na straně řidiče. Uvnitř koše najdete nabíjecí kabel v úložném sáčku. Mějte na paměti, že tato sada kabelů je určena pouze pro nabíjení úrovně 1.
Než začnete nabíjet, je důležité se ujistit, že je vaše vozidlo vypnuté a zaparkované. Jakmile začnete, zapojte AC zástrčku nabíjecí sady do uzemněné zásuvky ve zdi. Poté vezměte nabíjecí konektor a umístěte jej do nabíjecího vstupu vozidla. Při správném vložení uslyšíte „cvaknutí“ a kontrolky aktivního nabíjení budou cyklicky blikat zleva doprava. Jakmile je vaše vozidlo plně nabito, kontrolky na indikátoru nabíjení zobrazí všech pět proužků. Nyní jste připraveni vyrazit.
DOSTUPNOST
Jak se uplatňuje federální daňový kredit?
Má Chrysler Pacifica Plug-in Hybrid nárok na nějaké daňové úlevy nebo pobídky?
Jaké jsou odhadované náklady na nabíjení Chrysler Pacifica Plug-in Hybrid?
Jak se uplatňuje federální daňový kredit?
Obecně platí, že federální daně se odečítají v průběhu roku prostřednictvím srážkových daní z výplat nebo prostřednictvím odhadovaných plateb. V důsledku toho by tento federální daňový kredit a související snížení federální daňové povinnosti mohlo vést k vyššímu vrácení federálních daní při podávání federálního daňového přiznání.
PROČ CHRYSLER PACIFICA PLUG-IN HYBRID?
Jaké jsou výhody Chrysler Pacifica Plug-in Hybrid oproti Hondě Odyssey, Toyotě Sienna a Kia Carnival?
Jaké jsou výhody získání Chrysler Pacifica Plug-in Hybrid oproti modelu na plyn Pacifica?
Proč by měl člověk vůbec uvažovat o pořízení Chrysler Pacifica Plug-in Hybrid?
Jaké jsou výhody Chrysler Pacifica Plug-in Hybrid oproti Hondě Odyssey, Toyotě Sienna a Kia Carnival?
Kromě toho, že jde o první a jediný plug-in hybrid v Americe, nabízí Chrysler Pacifica Plug-in Hybrid mnoho prvotřídních funkcí, které jsou navrženy tak, aby byl rodinný život mnohem jednodušší. Pokud jde o bezpečnost, Pacifica Plug-in Hybrid nabízí více standardních bezpečnostních funkcí než jakékoli vozidlo ve své třídě. Získejte pohodlí se sedadlem druhé řady Easy-Tilt, rodiny mohou snadno nastoupit do třetí řady – dokonce i s dětskou sedačkou ve druhé řadě proti směru jízdy. S 81 různými konfiguracemi sedadel vám Chrysler Pacifica Plug-in Hybrid umožňuje vyjmout sedadla druhé řady nebo se převrátit dopředu a uložit třetí řadu do podlahy, abyste získali ještě více místa. Zabavte děti díky dostupnému pokročilému zábavnímu systému pro sedm cestujících s vestavěnou Amazon Fire TV s duálními dotykovými obrazovkami. Užijte si také velký 10.1palcový dotykový displej Uconnect. V závislosti na modelu a vlastnostech; to jsou jen některé z výhod, které má Chrysler Pacifica Plug-in Hybrid oproti konkurenci.
















