Právníci spolupracující s ClassAction.org ukončili vyšetřování této záležitosti.

Podívejte se na případné aktualizace a podívejte se na naše otevřená vyšetřování zde. Informace na této stránce jsou pouze orientační.

Na první pohled

Toto upozornění se týká: Každého, kdo vlastní nebo si pronajímá Chrysler Pacifica 2017–2018, který se během jízdy vypne nebo zastaví.

Co se děje? Fiat Chrysler byl zasažen hromadnou žalobou, která tvrdila, že závada v převodovkách vozů způsobuje jejich vypínání během používání.

Fiat Chrysler byl zasažen hromadnou žalobou, která tvrdí, že jeho minivany Pacifica 2017-2018 obsahují konstrukční vadu, která způsobuje, že se bez varování vypnou nebo zastaví.

Co říká žaloba o minivanech?

Případ tvrdí, že se auta vypínají a/nebo zastavují kvůli konstrukční vadě jejich 9stupňové převodovky. Podle žaloby byly přenosy od svého uvedení „sužovány stížnostmi spotřebitelů“ a byly dokonce středem řady bulletinů technických služeb.

Žaloba tvrdí, že závada způsobuje úplnou ztrátu výkonu, což má za následek nemožnost změnit rychlost nebo řídit, často když je vůz v provozu a jede vysokou rychlostí. Údajná vada je podle případu „rozšířená“, „nebezpečná“ a „projevuje se bez varování“.

Jak může soudní spor pomoci?

Pokud bude úspěšná, hromadná žaloba by mohla vyžadovat, aby Chrysler:

  • Informujte všechny dotčené ovladače o údajném problému
  • Opravte auta
  • Přestaňte auta prodávat, dokud neupozorní na údajnou závadu
  • Změňte záruky na vozy

Byli Pacificas odvoláni kvůli nahlášenému problému se zastavením?

Ano. V lednu 2018 Fiat Chrysler dobrovolně stáhl více než 150,000 2017 minivanů Chrysler Pacifica z roku XNUMX, aby „aktualizoval určitý software“. Podle oznámení o stažení by mohly řídicí moduly motoru automobilů „nesprávně vyhodnotit provozní stav motoru“, což by mohlo způsobit zhasnutí motoru.

Stažení následuje po tlaku The Center for Auto Safety, skupiny prosazující spotřebitele, která požádala o stažení vozů kvůli „nepřiměřenému riziku“, které pro veřejnost představují. Podle jejich petice, která byla podána u Národního úřadu pro bezpečnost silničního provozu (NHTSA), více než 50 jednotlivců oznámilo, že jejich minivany Pacifica z roku 2017 „bez varování ztratily veškerou hnací sílu… při různých rychlostech, od doby, kdy bylo vozidlo nečinný při jízdě rychlostí 40 mil/h po obecních silnicích až 60 mil za hodinu při jízdě v tunelu.“

Svolávací akce se netýká modelů vozidla nebo hybridních verzí pro rok 2018; nicméně právníci spolupracující s ClassAction.org by přesto rádi slyšeli od lidí s jinými modelovými roky Pacificas, protože se domnívají, že hlášený problém s přerušováním nemusí být omezen na modely z roku 2017.

Jaké problémy hlásí řidiči?

Následuje ukázka stížností [sic v celém textu] od řidičů Chrysler Pacifica převzatých ze soudního sporu podaného v Kalifornii.

„Jel jsem po dálnici (s dětmi na zadních sedadlech) a najednou (bez důvodu) ve voze vypadla elektřina (včetně posilovače řízení, motoru, světlometů, osvětlení palubní desky). Na palubní desce bylo pouze napsáno ‚zaparkuj a restartuj‘. Byla to děsivá a nebezpečná zkušenost.“
— NHTSA ID 11011729

„Moje žena zastavila na křižovatce a auto se úplně vypnulo… stalo se to během dvou týdnů od zakoupení vozidla, najeto asi 300 mil… Kontaktoval jsem Chrysler a řekli, že by to potřebovali reprodukovat, takže počkejte, až se to stane znovu… zdá se, že čekají, až někdo zemře, aby se s tím problémem vypořádal.”
— NHTSA ID 11051158

„Ani ne hodinu po opuštění dealerství se vozidlo zastavilo, ztratilo veškerý výkon a muselo být znovu nastartováno, aby znovu získalo výkon a schopnost řídit na brzdovém světle. Nebyli jsme zasaženi, ale je velmi nebezpečné mít vozidlo, které se náhodně zastaví.“
— NHTSA ID 11056049

„Motor mého pacifica se vypnul, když jsem se hýbal. Neměl jsem žádné varování, jen to přestalo zrychlovat a na obrazovce bylo uvedeno, že auto musí být v parku, aby se rozjelo. Naštěstí jsem právě odbočil do obytné ulice, ale kvůli elektronickému řízení jsem ztratil posilovač řízení. Musel jsem setrvačně zastavit, pak zaparkovat a stisknout tlačítko pro zapnutí s nohou na brzdě jako při normálním startování… Nejsem si jistý, co mám v tuto chvíli dělat, jsem z řízení opravdu nervózní. Technik mi nemohl nic říct. Neměl jsem žádné varování a před vypnutím motoru se s vozidlem nic zvláštního nestalo.”
— laprincipessa, Pacificaforums.com

„Koupil jsem si zcela nové vozidlo Chrysler Pacifica před 3 týdny, 18. května 2017. 21. května byl první incident na dálnici v Chicagu, kde jsme se zastavili uprostřed provozu na přibližně 10 minut. 27. května jsme zastavili na semaforu a zhasl nám motor, což trvalo asi 3 minuty, ten samý den jsme zhasli na mýtném, což trvalo asi 25 minut, než auto znovu nastartovalo. 30. května jsme opustili obchod s potravinami přepněte na stránku aplikace a nepřepnuli zpět, brzdy se zablokovaly a ztratili jsme výkon motoru. Trvalo to 20 minut, než auto nastartovalo. 7. června auto nenastartovalo poté, co vyšlo z obchodu s potravinami, čekalo 20 minut a pak to zkusilo znovu auto nastartovalo 30 sekund poté, co bylo samo stisknuto tlačítko zapalování. 11. června auto zastavilo a vyjelo na příjezdovou cestu. Restartování tentokrát trvalo méně než minutu. Vzali jsme auto k prodejci a ten nemohl nic najít a nemohl replikovat… Jsem tak rozrušený a zklamaný tímto produktem Chrysler.“
— CarProblemZoo.com

Pokud se váš Chrysler Pacifica neočekávaně zastavil nebo se vypnul, možná se budete moci připojit k soudnímu sporu proti automobilce.

ČTĚTE VÍCE
Jaké auto je v Německu nejprodávanější?

Před komentářem si prosím přečtěte naše zásady pro komentáře.

Právě jsem vyměnil filtr při 1400 mil a rozřízl ho, abych viděl, jaký druh úlomků tam byl. Není to tak špatné, ale podle očekávání můžete vidět nějaké skvrny hliníku. Ale olej je čistý a filtr vypadá, že dělá svou práci. Pravděpodobně to zopakuji za dalších 1500 mil. Super jednoduché. 24mm zásuvka a hadr na uchopení filtru. Pěkné a úhledné.

Přílohy

Yellow

279.1 KB Zobrazení: 1,070 XNUMX

Tsuter Začátek diskuse
262 příspěvků · Připojeno 2016

Více obrázků filtru

Přílohy

Yellow Rectangle

280.1 KB Zobrazení: 619 XNUMX
Tsuter Začátek diskuse
262 příspěvků · Připojeno 2016

Fotky olejového filtru

Přílohy

Yellow Textile Thread Woven fabric

299.2 KB Zobrazení: 591 XNUMX
1025 příspěvků · Připojeno 2016

Filtr shora vůbec nevidím. Musíte jít pod a odstranit velkou plastovou zábranu proti stříkající vodě v CELÉM provedení, abyste se dostali k filtru, nebo stačí zapadnout za roh nebo sáhnout kolem? Snažím se rozhodnout, jestli budu pokaždé vypouštět olej přes spodní vypouštěcí zátku, nebo ho občas odsát trubičkou měrky. U některých mých vozidel mohu sejmout filtr shora, což usnadňuje rozhodování.

Brett
2017 Gas Pacifica Limited, Vel Red/Black/Alloy
Tow, Vac, Adv SafetyTec, UConnect Theater, 18″ kola
Olej: pět litrů

326 příspěvků · Připojeno 2016

Kolik stál filtr? Když jsem naposledy měnil olej v našich T&C, neměli ho na skladě, řekli, že je to „speciální filtr“. Musel jsem jít do Auto Shack a koupit si jeden za 18 dolarů. Přidejte k tomu náklady na výměnu oleje (na filtr mi dali kredit 2.00 $), bylo by lepší, kdybych ho vzal k prodejci Chrysler.

Don (edays) Day
1025 příspěvků · Připojeno 2016

Za tento filtr a O-kroužek jsem u prodejce zaplatil 11.12 $ plus daň. Řekl, že to byl stejný filtr jako dřívější motory Pentastar (od roku 2014). Nezkoušel jsem to ale nainstalovat.

Přílohy

Filter Cylinder Font Auto part Tire

138.3 KB Zobrazení: 606 XNUMX

Brett
2017 Gas Pacifica Limited, Vel Red/Black/Alloy
Tow, Vac, Adv SafetyTec, UConnect Theater, 18″ kola
Olej: pět litrů

ČTĚTE VÍCE
Proč se tomu říká smrtící kolísání?

326 příspěvků · Připojeno 2016

Díky, mohl jsem to sehnat o pár dolarů levněji, ale Auto Shack byl nejbližší obchod s díly. Bez ohledu na to je to stále trochu drahé za olejový filtr, protože je to stejný.

Don (edays) Day
1025 příspěvků · Připojeno 2016

Právě jsem zkontroloval RockAuto a prodávají olejové filtry Pacifca 2017 (včetně o-kroužku) za každý asi 4 dolary.

Brett
2017 Gas Pacifica Limited, Vel Red/Black/Alloy
Tow, Vac, Adv SafetyTec, UConnect Theater, 18″ kola
Olej: pět litrů

326 příspěvků · Připojeno 2016

Právě jsem zkontroloval RockAuto a prodávají olejové filtry Pacifca 2017 (včetně o-kroužku) za každý asi 4 dolary.

Dává smysl. Za tu cenu si jich můžu koupit pár a nemusím se bát, že bych jeden neměl, když ho budu potřebovat.

Don (edays) Day
Tsuter Začátek diskuse
262 příspěvků · Připojeno 2016

Filtr je nahoře na levé straně krytu motoru. Je to černé plastové pouzdro s něčím, co vypadá jako černá plastová hlava šroubu zalisovaná do něj. Je to 24 mm a má specifikaci točivého momentu uvedenou na 25nm.

Co se týče filtru, jo, rock auto je má za 4-5 babek včetně o-kroužku. Dostal jsem svůj přes Amazon za 8 dolarů, filtr wix. Není na tom nic zvláštního.

1025 příspěvků · Připojeno 2016

Filtr je nahoře na levé straně krytu motoru. Je to černé plastové pouzdro s něčím, co vypadá jako černá plastová hlava šroubu zalisovaná do něj. Je to 24 mm a má specifikaci točivého momentu uvedenou na 25nm.

Zpříjemnil jsi mi den, Tsutere! Nikdy jsem neviděl tento typ krytu olejového filtru. Příliš snadné! Při odsávání oleje shora bych měl být schopen provést výměnu oleje za méně než 5 minut, myslím. :grin2:

Brett
2017 Gas Pacifica Limited, Vel Red/Black/Alloy
Tow, Vac, Adv SafetyTec, UConnect Theater, 18″ kola
Olej: pět litrů

Tsuter Začátek diskuse
262 příspěvků · Připojeno 2016

Ano, dělají to pohodlné. Nikdy jsem k výměně oleje nepoužil metodu odsávání, vždy jsem raději vytahoval vypouštěcí zátku, ale mám kamaráda, který je technikem Mercedes, který přísahá, že přes vytahovač dostanete více oleje do trubky měrky.
Vzal jsem si odsávací čerpadlo pro každodenního řidiče, takže to pravděpodobně vyzkouším za 5000 mil.

1025 příspěvků · Připojeno 2016

Mám vysavač Harbour Freight, který se připojuje ke vzduchovému kompresoru. Líbí se mi, že má indikátor, který přesně ukazuje, jak je nádrž plná. Mám vlastně dva: jeden pouze na olej a druhý na jiné druhy kapalin (chladicí kapalina atd.). Původně jsem koupil první, protože extrakce oleje je jediný způsob, jak vyměnit olej na Yamaha Waverunner.

Mercedes technika, co? Zde je video na YouTube, které natočil technik Mercedes (váš přítel?), kde ukazuje, že odsavač funguje lépe, alespoň na Mercedesu.

Brett
2017 Gas Pacifica Limited, Vel Red/Black/Alloy
Tow, Vac, Adv SafetyTec, UConnect Theater, 18″ kola
Olej: pět litrů

683 příspěvků · Připojeno 2017
funguje dobře na mém Pac 207 a Pachy 2022. NIKDY jsem neměl výměnu oleje ve spodní části.

ČTĚTE VÍCE
Je VW ID 4 vyroben v Německu?

2022 Pacifica Hybrid Limited
2015 T&C Limited / 2017 Pacifica Touring L+
2000 Chrysler 300M Special / 2009 Volks Routan (Chrysler) / 2012 T&C Limited
1965 Plymouth Sport Fury / 1962 Plymouth Satellite / 1971 T&C

Tsuter Začátek diskuse
262 příspěvků · Připojeno 2016

Úžasné video, ale ne můj chlap. Chápu, proč je odsávačka lepší volbou. Je čas zkusit můj.

106 příspěvků · Připojeno 2016

Dík ! Ve skutečnosti jsem nikdy neviděl, že by někdo otevřel filtr, aby viděl, co tam je. To je vlastně pořádná rána do nápadu, musím to zkusit.

Milujte odsavače, díky nim je život mnohem jednodušší a čistší. Také netrvají dlouho

1025 příspěvků · Připojeno 2016

První výměnu oleje jsem provedl dnes při 1500 km. Použil jsem odsavač Harbor Freight, který mi běžel na vzduchový kompresor, vyměnil jsem horní olejový filtr a související o-kroužek a nalil jsem 5 litrů syntetiky 0W-20 Mobile 1. Hladina oleje dosahuje přesně k hornímu otvoru pro značku na měrce. Celkový čas 7.5 minuty. Myslím, že příště to zvládnu za 5 minut. Odsávačka pojme čtyři výměny oleje Pacifica, než ji budu muset vyprázdnit. Nejjednodušší a nejrychlejší výměna oleje, jakou jsem kdy udělal. Motor Pentastar se otřásá!

Brett
2017 Gas Pacifica Limited, Vel Red/Black/Alloy
Tow, Vac, Adv SafetyTec, UConnect Theater, 18″ kola
Olej: pět litrů

85 příspěvků · Připojeno 2016

Zajímá vás, jaký olej Chrysler doporučuje?

„Doporučujeme používat motorový olej SAE 0W-20 certifikovaný API, splňující požadavky materiálového standardu FCA MS-6395, jako je MOPAR, Pennzoil a Shell Helix. Správnou třídu SAE naleznete v víčku plnicího hrdla motorového oleje.»

Když jsem naposledy kontroloval, Mobile 1 nesplňoval standard MS-6395.

Pacifica Limited, zářivě bílá/černá/mokka,
Tow, Vac, SafetyTec, UConnect Theater, 18″ kola

1025 příspěvků · Připojeno 2016

Děkuji za upozornění. Rozhodně se obávám, zda se nejedná o záruční problém. Myslel jsem, že Mobile 1 je „dobrá věc“. Jdu si přečíst normu 6395 a trochu to prozkoumám.

Brett
2017 Gas Pacifica Limited, Vel Red/Black/Alloy
Tow, Vac, Adv SafetyTec, UConnect Theater, 18″ kola
Olej: pět litrů

85 příspěvků · Připojeno 2016

Mobil 1 používám roky. Také jsem si myslel, že je to nejlepší olej na trhu. Udělal jsem nějaký průzkum standardu 6395 a zdá se, že Mopar, Shell a Pennzoil jsou jediné, které tento standard splňují. Myslím, že použiji Pennzoil Ultra Plantinum.

Pacifica Limited, zářivě bílá/černá/mokka,
Tow, Vac, SafetyTec, UConnect Theater, 18″ kola

326 příspěvků · Připojeno 2016

Wow, díky za tento příspěvek. Neměním si vlastní olej, myslím si, že ne, vím, že kdybych se dostal pod auto na záda, nikdy bych nebyl schopen vstát sám. Každopádně obvykle nevěnuji pozornost tomu, jakou značku oleje používají, kam jdu. Přestože je Pennzoil zde běžnou volbou, určitě se před výměnou ověřím v obchodě, který běžně používáme.

Don (edays) Day
85 příspěvků · Připojeno 2016
Stejně tak jsem dlouho neměnil olej. Mám v plánu nechat prodejce změnit můj.

Pacifica Limited, zářivě bílá/černá/mokka,
Tow, Vac, SafetyTec, UConnect Theater, 18″ kola

1025 příspěvků · Připojeno 2016

Zřejmě Mobile Super Synthetic (ne Mobile 1) splňuje Chrysler 6395. Možná to použiji příště. Díky, BRLowry, že jsi mě na to upozornil!

Přílohy

Text Font Line Screenshot Number

114.4 KB Zobrazení: 349 XNUMX

Brett
2017 Gas Pacifica Limited, Vel Red/Black/Alloy
Tow, Vac, Adv SafetyTec, UConnect Theater, 18″ kola
Olej: pět litrů

ČTĚTE VÍCE
Proč moje Audi A3 odmítá nastartovat?

1046 příspěvků · Připojeno 2016

existuje filtr, který bere syntetický? Vím, že NORMÁLNÍ filtry ano. Posledních 10 let používám syntetický olej a filtry.

Otec věci 1, věci 2, věci 3, věci 4 je získání minivanu.
2017 Chrysler Pacifica Touring L Plus s tažným zařízením, Advance Safety, 8 cestujících, pneumatika/kolo a navigace.
*Objednáno 1. února a doručeno 20. března 2017

Tsuter Začátek diskuse
262 příspěvků · Připojeno 2016

Existuje dobrá stránka o specifikaci. Je zajímavé, že některé konvenční oleje splňují také specifikace, ale Mobil 1 ne.

22 příspěvků · Připojeno 2016
Viděl jsem filtr na místním WallyWorld za asi 10 dolarů. Jsem si jistý, že je budou mít i vaše FLAPS.
16 příspěvků · Připojeno 2016

Dnes jsem měnil olej a filtr po 1500 km. vložte 5 qt. džbán Penzoil 0-20 syntetický.
Hladina se ani nedostala ke spodní značce na měrce. Myslel jsem, že tyto věci používají 5 qts. ?

Vypuštěno asi 6 qts z tovární náplně.

1025 příspěvků · Připojeno 2016

Pokud mě paměť neklame, pět jednotlivých litrů přineslo můj přesně k horní značce na měrce, ale použil jsem olejový extraktor, abych odstranil starý olej, takže jsem možná nedostal všechno (myslel jsem, že ano). Čekal jsem, až ostatní lidé nahlásí úrovně po výměně oleje na svých měrkách, doufal jsem, že mají stejný údaj jako já, ale Randyho zpráva mě opravdu zmátla. Tsutere, po výměně oleje a filtru si pamatuješ, co ukazovala měrka? Kdokoli jiný si vyměňuje vlastní olej nebo náhodou kontroluje hladinu měrky po výměně prodejce.

Randy, vypadalo to, že uzávěr na vašem 5qt džbánu byl nějak zmanipulovaný, jako by si někdo „půjčil“ litr? Také další dlouhý záběr, ale porovnejte délku své měrky s jinou měrkou 2017 Pacifica, abyste zjistili, zda je vaše krátká – krátká měrka by vysvětlila, proč jste vyčerpali 6 QTS (kdyby poslední člověk plnil, dokud měrka nebyla spokojená). Jinak nemám nic.

Brett
2017 Gas Pacifica Limited, Vel Red/Black/Alloy
Tow, Vac, Adv SafetyTec, UConnect Theater, 18″ kola
Olej: pět litrů

Zobrazit další odpovědi
1025 příspěvků · Připojeno 2016

Souhlas. Další teorií by bylo, že v příručce je tisková chyba a my všichni ve skutečnosti máme 6litrové motory, ale pak by si každý, kdo provádí výměnu oleje, měl všimnout toho samého jako vy. Pravděpodobně jen málo z nich dosáhlo hranice 10,000 XNUMX, takže jen hrstka se zatím možná pokusila vyměnit olej, aby se zbavila „vnikajícího“ oleje.

V mém případě přidání 5 litrů podle manuálu určitě přivedlo mou na horní linii měrky, ale to není přesvědčivé, protože jsem použil olejový extraktor k odstranění starého oleje trubicí měrky a možná nemohu použít jeden z nich, protože to zanechá v motoru celý litr špinavého oleje.

Docela by mě zajímalo, jak toto vlákno probíhá. Pokud je v návodu špatně o 5 litrů a vaše zkušenost je normou, nemohu v budoucnu používat svůj olejový extraktor. Sakra, ale pokud je to tak, budu ti zavázán vděčností. V úterý se obrátím na prodejce s dalšími otázkami, takže se zeptám na kapacitu oleje a uvidím, co řeknou. Provedu také vyhledávání na internetu.

Brett
2017 Gas Pacifica Limited, Vel Red/Black/Alloy
Tow, Vac, Adv SafetyTec, UConnect Theater, 18″ kola
Olej: pět litrů

1025 příspěvků · Připojeno 2016

Když se podívám na naši příručku pro majitele Pacifica a uživatelskou příručku z roku 2017, vidím 5 litrů. Když hledám na internetu specifikace Pacifica 2017, vidím 5 litrů.

ČTĚTE VÍCE
Jaký je tovární resetovací kód pro autorádio?

Ale když hledám motor Chrysler Pentastar o objemu 3.6 l obecně, vidím 6 litrů znovu a znovu.

Brett
2017 Gas Pacifica Limited, Vel Red/Black/Alloy
Tow, Vac, Adv SafetyTec, UConnect Theater, 18″ kola
Olej: pět litrů

80 příspěvků · Připojeno 2016

Souhlas. Další teorií by bylo, že v příručce je tisková chyba a my všichni ve skutečnosti máme 6litrové motory, ale pak by si každý, kdo provádí výměnu oleje, měl všimnout toho samého jako vy. Pravděpodobně jen málo z nich dosáhlo hranice 10,000 XNUMX, takže jen hrstka se zatím možná pokusila vyměnit olej, aby se zbavila „vnikajícího“ oleje.

V mém případě přidání 5 litrů podle manuálu určitě přivedlo mou na horní linii měrky, ale to není přesvědčivé, protože jsem použil olejový extraktor k odstranění starého oleje trubicí měrky a možná nemohu použít jeden z nich, protože to zanechá v motoru celý litr špinavého oleje.

Docela by mě zajímalo, jak toto vlákno probíhá. Pokud je v návodu špatně o 5 litrů a vaše zkušenost je normou, nemohu v budoucnu používat svůj olejový extraktor. Sakra, ale pokud je to tak, budu ti zavázán vděčností. V úterý se obrátím na prodejce s dalšími otázkami, takže se zeptám na kapacitu oleje a uvidím, co řeknou. Provedu také vyhledávání na internetu.

Dnes jsem vyměnil olej v mém Touring L-Plus, při 1,500 mil. Datum výroby říjen 2016.
Vypusťte olej pomocí vypouštěcí zátky olejové vany.
Potřebovalo 6 litrů a bylo na místě v horní části rozsahu měrky / horního otvoru. 5 litrů bylo asi 20 % nad spodní ryskou na měrce.

Miluji svůj Touring-L Plus
Tažné zařízení s 18″ koly
Bezpečnostní technika, Key Sense
Hands-free boční dveře a dveře zavazadlového prostoru
Postaveno v říjnu 2016

Zobrazit další odpovědi
203 příspěvků · Připojeno 2016

Motor 3.6L PUG (Pentastar Upgrade) je vybaven přepracovanou olejovou vanou, která podporuje sníženou kapacitu oleje o 5 litrů oproti předchozí verzi 3.6L. Zdroj je Allpar.com

Chrysler Pacifica Touring L Plus 2017, s pakety 18″ kol a tažného zařízení
16 příspěvků · Připojeno 2016
Vím jen, že jsem vyčerpal 6 qts. ven a trvalo to 6 qts. doplnit až po značku nahoře.
14 příspěvků · Připojeno 2016

ahoj, ještě jsem na to neviděl žádné příspěvky, ale onehdy, když jsem řídil, motor mého pacifica se vypnul, když jsem se pohyboval. Neměl jsem žádné varování, jen to přestalo zrychlovat a na obrazovce bylo uvedeno, že auto musí být v parku, aby se rozjelo. Naštěstí jsem právě odbočil do obytné ulice, ale kvůli elektronickému řízení jsem ztratil posilovač řízení. Musel jsem zastavit setrvačností, pak zaparkovat a stisknout tlačítko zapnutí s nohou na brzdě jako normální startování. Čím víc na to myslím, tím víc se bojím řídit dodávku! Co kdyby se to stalo někde jinde! Už druhý den ráno jsem měl schůzku u prodejce, tak jsem technikovi řekl, co se stalo. Zkontrolovali auto a neměli na něm žádné kódy. Jako by se to nikdy nestalo. V tuto chvíli si nejsem jistý, co mám dělat, jsem opravdu nervózní z řízení. Technik mi nemohl nic říct. Neměl jsem žádné varování a před vypnutím motoru se s vozidlem nic zvláštního nestalo. Technik zkontroloval, zda moje auto potřebuje aktualizaci softwaru k vyřešení problému, ale žádná nebyla. Myslel jsem si, že pokud auto potřebuje aktualizaci softwaru, aby se během provozu náhodně nevypínalo, možná byste neměli prodávat to poničené auto. Nějaké rady/návrhy? Nikdy předtím jsem takový problém neměl!